TEK ADRES TÜRKİYE KAMU-SEN BAŞKANLAR KURULU TOPLANTISI SONUÇ BİLDİRGESİ
TÜRKİYE KAMU-SEN
TÜRKİYE KAMU-SEN
TÜRKİYE KAMU-SEN
Türkiye Kamu Çalışanları Sendikaları Konfederasyonu
  • Anasayfa
  • Kurumsal
    • Türkiye Kamu-Sen
    • Yönetim Kurulumuz
    • İl Temsilcilerimiz
  • Haberler
    • Kamu-Sen
    • Ar-Ge
    • Kazanımlarımız
    • Genel Haberler
    • Sendikalardan
    • KVKK
  • Mevzuat
    • Kanunlar
    • Sendikal Mevzuat
    • Uluslararası SözleÅŸmeler
    • Yönetmelikler
    • Tüzük
  • ArÅŸiv
  • Sendikalarımız
    • Türk EÄŸitim Sen
    • Türk SaÄŸlık Sen
    • Türk Büro Sen
    • Türk Haber-Sen
    • Türk Yerel Hizmet Sen
    • Türk Kültür Sanat Sen
    • Türk İmar Sen
    • Türk. Tarım Orman Sen
    • Türk Ulaşım Sen
    • Türk Enerji Sen
    • Türk Diyanet-Vakıf Sen
  • Kamu-Sen TV
  • KVKK
  • İletiÅŸim
İlkeli, Kararlı ve Cesur Sendikacılığın Tek Adresi
TEK ADRES TÜRKİYE KAMU-SEN BAŞKANLAR KURULU TOPLANTISI SONUÇ BİLDİRGESİ
  1. Arşiv 18-01-2016 1284 TKS Basın Bürosu
TEK ADRES TÜRKİYE KAMU-SEN BAŞKANLAR KURULU TOPLANTISI SONUÇ BİLDİRGESİ
PaylaÅŸ twittle

SONUÇ BİLDİRGESİ

 

14-17 Ocak 2016 tarihlerinde “Tek Adres Türkiye Kamu-Sen” teması ile gerçekleÅŸtirilen Türkiye Kamu-Sen BaÅŸkanlar Kurulu İstiÅŸare Toplantısı’nda alınan görüÅŸler doÄŸrultusunda hazırlanan sonuç bildirgesini kamuoyunun ve kamu çalışanlarının bilgilerine sunuyoruz

SONUÇ BİLDİRGESİ

 

14-17 Ocak 2016 tarihlerinde “Tek Adres Türkiye Kamu-Sen” teması ile gerçekleÅŸtirilen Türkiye Kamu-Sen BaÅŸkanlar Kurulu İstiÅŸare Toplantısı’nda alınan görüÅŸler doÄŸrultusunda hazırlanan sonuç bildirgesini kamuoyunun ve kamu çalışanlarının bilgilerine sunuyoruz.

 

 

1- Yüzyıllar boyunca kahraman ecdadımızın ve evlatlarımızın canları ve kanları ile vatan yaptığı bu toprakları elimizden alıp, Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaÅŸlarının yok olmaktan kurtarıp bizlere armaÄŸan ettiÄŸi güzel Devletimizi bölüp, parçalayarak tarih sahnesinden silme amacındaki ÅŸer odakları, her türlü ihanete baÅŸvurarak faaliyetlerini ara vermeksizin sürdürmektedirler. Bu çerçevede son dönemde daha da artan terör olaylarından, can ve mal kayıplarından son derece rahatsızlık duymaktayız. Bölücü terör, yöre halkını ve güvenlik güçlerimizi hedef almakta, yurdumuzun dört bir yanına ÅŸehit ateÅŸi düÅŸmektedir. VatandaÅŸlarımıza ve güvenlik görevlilerimize karşı yapılan alçakça saldırılarla kardeÅŸ kavgaları çıkaran, sokakları savaÅŸ alanına çeviren; kan dökerek, can alarak ülkemizi bölmeyi amaçlayan hainlerin yakalanıp en ağır cezalara çarptırılması talebimizi bir kez daha yineliyoruz. Bu noktada huzurumuza ve birlikteliÄŸimize darbe vurmaya yönelik her türlü eylemi ÅŸiddetle kınıyor, terör olaylarında hayatlarını kaybeden evlatlarımıza Allah’tan rahmet, ÅŸehit ailelerine ve milletimize baÅŸsaÄŸlığı diliyoruz. Türkiye Kamu-Sen BaÅŸkanlar Kurulu olarak en son terörist de yok edilinceye kadar sürdürülecek uzun ve kararlı mücadele ile ülkemizin yeniden huzur ve güvenlik ortamına kavuÅŸturulması noktasında gerçekleÅŸtirilecek her türlü operasyonda güvenlik güçlerimizin arkasında olduÄŸumuzu ilan ediyoruz.   

 

 

Ancak ülkemizin içinde bulunduÄŸu bugünkü açmazların temel sebeplerinden bir tanesinin, yaÅŸanan bölücü kalkışmanın zeminin; iktidar sahiplerinin “Çözüm Süreci” adı altında teröristlerle yürüttüÄŸü akıl ve izanla baÄŸdaÅŸmayan müzakere süreci olduÄŸunun unutulmaması gerektiÄŸinin altını önemle çiziyor, siyasi iktidarı yeniden teröristle müzakere etmeye tevessül etmemesi yönünde uyarıyoruz.

 

 

2- Türkiye Kamu-Sen BaÅŸkanlar Kurulu olarak; OrtadoÄŸu’da yeniden ÅŸekillenen devletler ve bölge üzerinde oynanan oyunlara baktığımızda, Türk milletinin varlık mücadelesi verdiÄŸini gördüÄŸümüz bu ortamda, vatandaÅŸlarımızı hunharca katleden, güvenlik görevlilerimize, eÅŸlerine ve çocuklarına kahpe tuzaklar kuran, ülkemizi adeta kan gölüne çeviren bebek katillerini görmezden gelerek, milletimize düÅŸmanlık besleyen terör örgütü ve mensuplarını destekler nitelikte bir bildiri yayınlayan akademisyenleri kınıyor, gerçekle yakından uzaktan ilgisi olmayan bu talihsiz bildiriyi reddediyor, bildiriyi hazırlayan ve imzalayan bu sözde aydınları izana davet ediyoruz. Bu çerçevede bunların bildirisine karşı Vatansever Türk Aydınları Bildirisini destekliyoruz. 

 

 

3- İktidar iÅŸbaşına geldiÄŸi günden bu yana, mesnetsiz gerekçeler üreterek kamu görevlilerimizin kazanılmış en önemli hakkı olan iÅŸ güvencesini kaldırmak istediÄŸini ifade etmektedir. Devlet, toprak bütünlüÄŸüne baÄŸlı olarak siyasal bakımdan örgütlenmiÅŸ millet veya milletler topluluÄŸunun oluÅŸturduÄŸu tüzel varlıktır. Hukukî açıdan ele alındığında ise, belirli bir toprak üzerinde yaÅŸayan insan topluluklarının bir egemenlik anlayışı ve hukuku içinde bir siyasi iktidar altında örgütlenmesidir. İş güvencesi ise bir devletin varlığının ve hüküm sürdüÄŸü topraklardaki egemenliÄŸinin temsilcisi olan memurluk kavramının ayrılmaz bir parçasıdır. Memurların iÅŸ güvencelerinin ellerinden alınması demek, o devletin hâkim olduÄŸu topraklardaki temsil kabiliyetini kaybetmesi ve kamu hizmetlerini özel sektöre, dolayısıyla küresel sermayeye devretmesi anlamına gelmektedir. Bu bakımdan memurluk ve memurların sahip olduÄŸu haklar, yalnızca mesleki bir kavram olmaktan öteye,  devletin ÅŸeklini ve egemenliÄŸini de belirleyen bir unsur olarak karşımıza çıkmaktadır.  Devletin olmazsa olmazı, kurucu unsuru olan egemenlik ve bağımsızlık unsurunun, yani devlet otoritesinin ülke içinde ve dışında vücut bulmuÅŸ hali ise memurdur. Bu nedenle memur; salt bir mesleki tanım olmaktan öteye, taşıdığı anlam itibarı ile devletin varlığının ve egemenliÄŸinin temsilcisidir. Bu noktada memur ve devlet, birbirini tamamlayan ve tanımlayan iki unsurdur. Son dönemde Devletin asli ve sürekli görevlerinin hızla yaygınlaÅŸmakta olan idari hizmet sözleÅŸmeli, 4/B’li, 4/C’li, taÅŸeron gibi adlar altındaki istihdam modelleri altında çalıştırılan personel eliyle gördürülerek düÅŸük ücretli çalışan sayısının arttığı, iÅŸ güvencesini zayıflatıldığı gözlerden kaçmamaktadır. Bu bakımdan kamu görevlilerimizin iÅŸ güvencelerinin korunması Türkiye Kamu-Sen’in kırmızıçizgisidir.

 

 

İktidar, 2016 yılına iliÅŸkin eylem planı içerisine kamu personel rejimini deÄŸiÅŸtirmeyi de dâhil etmiÅŸtir. Kamu görevlilerimiz kamu personel rejiminde deÄŸiÅŸiklik çalışmalarını birikmiÅŸ sorunlarının çözülmesi için bir fırsat olarak görmektedir. Ek ödeme, ek gösterge, özel hizmet tazminatı, emekli maaÅŸları, sosyal yardımlar gibi ödeme kalemleri ile harcırahlar, atamalar, sicil ve disiplin hükümleri, yer deÄŸiÅŸtirme, görevde yükselme, hizmet içi eÄŸitim gibi birçok konuda 1965 yılında kabul edilen 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu, günümüz ihtiyaçlarını karşılayamaz hale gelmiÅŸtir. Bu bakımdan Türkiye Kamu-Sen BaÅŸkanlar Kurulu olarak sorunların çözülmesine “Evet”, iÅŸ güvencesinin kaldırılmasına ya da zayıflatılmasına “Hayır” diyoruz.

 

İçinde bulunduÄŸumuz yıl içerisinde kamu personel rejimi konusunda yapılması planlanan deÄŸiÅŸikliklerde kamu görevlilerimizin iÅŸ güvencelerine yönelik her hangi bir giriÅŸim, karşısında kamu görevlilerimizin çelikleÅŸmiÅŸ iradesini ve Türkiye Kamu-Sen önderliÄŸinde Türk tarihinin en büyük memur direniÅŸini bulacaktır.

 

4- 2015 yılsonu itibarı ile %10’a ulaÅŸmış olan iÅŸsizlik, özellikle gençlerimizin korkulu riyası haline gelmiÅŸ ve %20’ler seviyesine yükselmiÅŸtir. 2016 yılı Merkezi Yönetim Bütçesi’nin TBMM Genel Kurulu’nda görüÅŸüldüÄŸü bu günlerde genç iÅŸsizliÄŸi azaltarak istihdam artışı saÄŸlayacak politikaların belirlenmesi hayati bir önem kazanmış durumdadır. Bu bakımdan yetkililerin, her yıl lise, önlisans ve yüksekokul mezunu gençlerimizin istihdamına yönelik somut politikalar belirleyerek bir projeksiyon yapılmalı ve her yıl en az 300 bin yeni genç istihdamı saÄŸlamak üzere bir hedef belirlenerek mali plan içerisine dâhil edilmelidir.  

 

5- Kamuda istihdam sisteminde ana eksen, aile bütünlüÄŸünün korunması yolunda belirlenmeli ve üniversiteler dâhil olmak üzere kamuda her statüde istihdam edilen personelin herhangi bir ÅŸart aranmaksızın eÅŸ durumu, saÄŸlık ve öÄŸrenim özründen dolayı tayin talepleri dikkate alınmalı, atama ve yer deÄŸiÅŸtirmelere iliÅŸkin çerçeve yönetmelikte uygun düzenlemeler yapılarak atama ve yer deÄŸiÅŸtirmelerde aile bütünlüÄŸünün korunması saÄŸlanmalıdır.

 

Aile birliÄŸinin saÄŸlanması için Türkiye Kamu-Sen’in toplu sözleÅŸme görüÅŸmelerinde sunduÄŸu, kalkınmada öncelikli yörelerde görev yapan personele teÅŸvik getirilmesini içeren teklif deÄŸerlendirmeye alınmalı, belirlenen bölgelerde çalışan personele %100’e kadar zamlı maaÅŸ ödenmesi esas alınmalıdır.

 

Bunu saÄŸlamak için “Yer deÄŸiÅŸtirme suretiyle atama” ve “Memurların kurumlarınca görevlerinin ve yerlerinin deÄŸiÅŸtirilmesi”ni düzenleyen Kanun maddeleri deÄŸiÅŸtirilerek kamu görevlilerinin dengeli dağılımı saÄŸlanmalıdır. Bu amaçla kamu kurum ve kuruluÅŸlarında bütün kadroların görev tanımları tam ve eksiksiz olarak yapılmalı, kurumlar, her yıl belli bir dönemde kadro ihtiyacını il ve ilçe bazında ilan etmeli, buna baÄŸlı olarak da Türkiye’de memur ihtiyacı duyulan yerler belirlenmelidir. Söz konusu il ve ilçeler, ihtiyaç durumuna göre 3 ya da 4 ayrı kategoride deÄŸerlendirilmeli, bu yerlerde görev yapacak personelin maaÅŸları brüt maaÅŸlarının %40, %60, %80 ve %100 fazlasıyla ödenmelidir.

 

Yer deÄŸiÅŸtirmelerde öncelik karşılıklı ve gönüllü yer deÄŸiÅŸtirme taleplerine verilmelidir. Eleman temininde güçlük çekilen il ve ilçelerde 5 yıldan uzun süredir görev yapmış olan memurların istekleri halinde baÅŸka yerlere atanmaları saÄŸlanmalıdır. Bu il ve ilçelerde görev yapacak personele her yıl belirlenen kadro ihtiyacı kadar lojman, kreÅŸ ve servis imkânı saÄŸlanmalıdır. 

 

Ayrıca 657 Sayılı Kanunun 64. maddesi yeniden düzenlenmeli ve kalkınmada öncelikli illerde görevlendirilen personelin tamamı ve mecburi görevlendirme olup olmadığına bakılmaksızın anılan personelin bu bölgede görev yapan kamu görevlisi eÅŸinin de kademe ilerlemesi teÅŸvikinden yararlanması saÄŸlanmalı, ilave kademe ilerlemesi için öngörülen 2 yıllık süre 1 yıla indirilmelidir. Bu uygulama, kalkınmada öncelikli illerin yanında eleman temininde güçlük çekildiÄŸi tespit edilen yerlerde çalışan personelin tamamı için de geçerli olacak ÅŸekilde düzenlenmelidir.

 

6- Ne yazık ki, kamu görevlilerinin hak ve menfaatlerini koruyup ilerletme misyonu ile kurulduÄŸunu iddia eden bazı sendikalar, iktidara ÅŸirin görünmek ve sendikacılık yaparak deÄŸil de iktidarın nimetlerinden faydalanarak üye kazanmak uÄŸruna kamu görevlilerimizin haklarının ellerinden alınmasına göz yummaktadır. Sendikacılığın olaÄŸan seyrine aykırı bir ÅŸekilde üye kazanarak yetkili hale gelen bu sendikalar, 2012 yılında toplu sözleÅŸme düzenine geçildiÄŸinden beri, 4688 sayılı Kanunun kendilerine tanıdığı geniÅŸ yetkilerden faydalanmakta ve toplu sözleÅŸmeler yoluyla kamu görevlilerinin haklarını budayan metinlere imza atmaktadırlar.

 

2012 yılında gerçekleÅŸtirilen toplu sözleme görüÅŸmelerinde Kamu Görevlileri Hakem Kurulu’na Memur-Sen’in teklifiyle atanan akademisyen Hükümetin maaÅŸ artış teklifini kabul ederken, 2013 yılında yapılan toplu sözleÅŸme görüÅŸmelerinde bu konfederasyonun memurların ve emeklilerin “enflasyon farkı” hakkının gasp edilmesine göz yumması ve yalnızca 123 liralık bir zammı kabul etmesi, memurların ve emeklilerin 2014 yılı enflasyonunun altında maaÅŸ zammı almasına neden olmuÅŸtur.

 

 

2015 yılı AÄŸustos ayında gerçekleÅŸtirilen toplu sözleÅŸme görüÅŸmelerinde 4-C’li personelin mahkeme kararı ile almaya hak kazandığı 560 TL tutarındaki ek ödemeler, brüt 158,25 TL’ye düÅŸürülmüÅŸ, böylece belki de sendikacılık tarihinde ilk defa bir toplu sözleÅŸme hükmü ile kazanılmış bir hak kaybedilmiÅŸtir.    

 

 

Son olarak 2013 yılında karar altına alınan 2015 yılına iliÅŸkin enflasyon farkı hesaplaması deÄŸiÅŸtirilmiÅŸ ve memur ve emeklilerimizin maaÅŸlarından %1,8’inin çalınmasına göz yumulmuÅŸtur.  Buna göre daha önce enflasyonun %6,1’i aÅŸması halinde enflasyon farkı ödenmesi hükme baÄŸlanmışken 2015 toplu sözleÅŸmesi ile enflasyonun %7,9’u aÅŸması durumunda enflasyon farkı ödenmesi kararlaÅŸtırılmış ve memur ve emeklilerimizin cebinden maaÅŸlarının %1,8’i çalınmıştır. Memur ve emeklilerimizin ortalama kaybı aylık 50 lira, yıllık 600 lira olmuÅŸtur.

 

 

Türkiye Kamu-Sen, memurların ve emeklilerin toplu sözleÅŸme ile kazanılmış bir hakkının Kanuna ve sözleÅŸme mantığına aykırı bir ÅŸekilde deÄŸiÅŸtirilerek kamu görevlilerinin zararına yol açan maddenin yürütmesinin durdurulması amacıyla yargıya baÅŸvurmuÅŸtur. DileÄŸimiz ve beklentimiz, öncelikle Maliye Bakanlığı’nın bu haksız durumu ortadan kaldırmaya yönelik bir düzenleme yapması, umudumuz yargı mensuplarımızın saÄŸduyulu yaklaşımlarıyla, kamu görevlilerinin 25 yıllık sendikal mücadelesine darbe vuran bu yandaÅŸ sendikacılık anlayışının son bulması ve memur ve emeklilerimizin haklarının gaspına yol açan maddenin iptaline karar verilmesi yönündedir.

 

 

7- Kamu görevlilerinin atanmalarında, görevde yükselmelerinde, tayin ve terfilerinde tarafsızlık ve liyakat ilkelerinden vazgeçilmemesi; hak eden memurun hak ettiÄŸi göreve gelmesi; kamu kurum ve kuruluÅŸlarında, çalışma barışının, birlik, dayanışma ve verimlilik artışının saÄŸlanması için en temel gerekliliktir.

 

Kamu görevlilerinin yandaÅŸ, yandaÅŸ olmayan, bizden, bizden olmayan gibi ifadelerle fiÅŸlenerek ayrıştırılmasının, kadrolaÅŸmanın, adam kayırmanın, kıyımın, haksızlığın, hukuksuzluÄŸun son bulmasının; kamuda bir takım siyasi çevrelere yakın olmanın, çalışanın eÄŸitim düzeyi, performansı ve kiÅŸiliÄŸinin önüne geçmesinin önlenmesinin; kamu kurum ve kuruluÅŸlarının idarelerinin tarafsızlığının saÄŸlanmasının; adil bir sınav ve atama sistemi ile çaÄŸdaÅŸ bir yönetim anlayışının oluÅŸturulmasından geçtiÄŸi bilinmeli, özellikle yönetici atamalarında yazılı sınava dayalı adil, ÅŸeffaf ve tarafsız bir sistem oluÅŸturulmalı, kamuya personel alımlarında mutlak surette yazılı sınava itibar edilmeli, sübjektif deÄŸerlendirmelere açık sözlü sınav uygulamasından mümkün olduÄŸunca uzak durulmalıdır.

 

Toplumda adaleti saÄŸlanmak ve toplumun tüm kesimlerine eÅŸit yaklaÅŸmak, bu ülkeyi idare edenlerin en temel yükümlülüÄŸüdür. Bu baÄŸlamda Sayın BaÅŸbakan ile gerçekleÅŸtirdiÄŸimiz toplantıda da dile getirildiÄŸi üzere ayrımcılığa yer vermeyen, liyakate dayalı, hakkaniyeti öncelik alan bir kamu düzeni saÄŸlanması konusunda, Sayın BaÅŸbakan’ı ve yetkilileri daha duyarlı olmaya ve bu konuda sorumluluÄŸunun gereÄŸini yerine getirmeye davet ediyoruz. 

 

8- Yargı, kiÅŸi hak ve özgürlüklerini yönetime karşı korumak, hukuk devletini gerçekleÅŸtirmek ve Anayasa’nın üstünlüÄŸünü saÄŸlamakla yükümlü bir organdır. Bu denli önemli iÅŸlevi bulunan yargının mutlaka bağımsız ve tarafsız olması gerekir. Bağımsız yargı, demokrasinin gereÄŸi; hukuk devleti ve kuvvetler ayrılığı ilkelerinin dayandığı nokta; temel hak ve özgürlüklerin garantisidir. Bağımsız yargı, adalete ve devlete güvenin yegâne aracıdır. Kuvvetler ayrılığı ise, iktidarın, çoÄŸunluk diktatörlüÄŸüne dönüÅŸerek demokrasiye zarar vermemesi için sınırlandırılıp denetlenmesi ve bu yolla dengelenmesi esasını temel alır. Hukuk devleti kavramı bu amaçla geliÅŸtirilmiÅŸtir. Hukuk devleti, hukukun üstünlüÄŸü ilkesine dayanan, idarenin tüm iÅŸlemlerini yargı denetimine tabi kılan düzeni anlatmaktadır. İktidar gücü, yargı yoluyla sınırlandırılmakta, denetime alınmakta ve dengelenmektedir. Bu nedenle yargının, yasama ve yürütmeden bağımsız olduÄŸu ve güçler ayrılığı ilkesinin Anayasal güvence altında alındığı unutulmadan, yargı kararlarına ve hukukun üstünlüÄŸü ilkesine saygı gösterilmesi, Konfederasyonumuz BaÅŸkanlar Kurulunca, Devletimizin varlığı ve bekası için vazgeçilmez bir unsur olarak görülmektedir. Bu konuda iktidarı kamu görevlileri hakkında alınmış olan yargı kararlarına uymaya çağırıyor, eylemsizliÄŸimizin yargı kararlarının uygulanacağı umut ve beklentisinden kaynaklandığını ifade ediyoruz. Türkiye Kamu-Sen’in, baÅŸta Milli EÄŸitim Bakanlığı ve SaÄŸlık Bakanlığı olmak üzere tüm kurum ve kuruluÅŸlarımızda memurlar lehine alınmış yargı kararlarının uygulanmaması halinde her türlü eylemi gerçekleÅŸtirecek güce, iradeye ve kararlılığa sahip olduÄŸunun bilinmesini istiyoruz.   

 

9- Bölgemiz I. Dünya Savaşının ardından yeni bir paylaşım mücadelesinin yarattığı depremlerle derinden sarsılmaktadır. Bu süreç sonunda bölgemizde birçok ülkenin sınırlarının deÄŸiÅŸeceÄŸi, bazı devletlerin yıkılacağı, yeni devletçiklerin türeyeceÄŸi aÅŸikârdır. Çatışmaların artacağı bu dönemde içeride ve dışarıda milli politikalar üretmek, önümüzdeki yüzyılda, Türk milleti ve Devleti ile bu coÄŸrafyada var olmamızın baÅŸlıca anahtarıdır.

 

 

Memurların iÅŸ güvencelerinin de yok edilmek istenildiÄŸi bu dönemde memur ve emeklilerimizin daha da ağırlaÅŸacak ÅŸartlar altında ezilmemesi için doÄŸru, dürüst ve gerçek anlamda sendikacılık ilkelerine sahip çıkan kuruluÅŸların çatıları altında örgütlenmek son derece önemlidir. Bu bakımdan her ÅŸart altında milletin ve Devletin önceliklerini kendi menfaatlerinin üstünde tutacak siyasi ve sivil toplum kuruluÅŸlarına her zamankinden daha fazla ihtiyaç bulunmaktadır. Günün politik koÅŸullarına göre görüÅŸ ve tavır belirleyen, memurların yanında olduÄŸunu ifade etmesine raÄŸmen her fırsatta haklarının ellerinden alınmasına yol açan uygulamalara geçit veren oluÅŸumlar, hem siyasi, hem psikolojik, hem de ekonomik anlamda bu milletin üzerinde ağır bir yük oluÅŸturmaktadır.

 

 

Gerek sosyo-politik olaylara karşı ürettiÄŸi milli politika ve çözümlerle gerek kamu görevlilerinin haklarının korunup geliÅŸtirilmesi noktasında gösterdiÄŸi direnç ve ortaya koyduÄŸu mücadele ile gerekse temsil ettiÄŸi deÄŸerler ve misyon baÄŸlamında gelecekte de ihtiyacımız olan milli duruÅŸun yegâne sahibi olan Türkiye Kamu-Sen, Türk memurunun güvenle sığınabileceÄŸi TEK ADRES’tir.

 

Kamuoyuna duyurulur.

 

Saygılarımızla

 

 

Geri
İleri
  • 1

Önceki Haber / Sonraki Haber
Genel BaÅŸkandan
Misafihanelerimiz
Kamu-Sen TV
Kampanyalar

Genel Haberler

AİLE YILINDA MEMUR AİLELERİNİN YÜZÜNÜ BAYRAM İKRAMİYESİ İLE GÜLDÜRÜN! AİLE YILINDA MEMUR AİLELERİNİN YÜZÜNÜ BAYRAM İKRAMİYESİ İLE GÜLDÜRÃ
12.03.2025
1380
8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜ KUTLU OLSUN 8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜ KUTLU OLSUN
07.03.2025
333
ENFLASYON RAKAMLARI MEMUR VE EMEKLİ İÇİN EK ÖNLEM ALINMASINI ZORUNLU KILIYOR ENFLASYON RAKAMLARI MEMUR VE EMEKLİ İÇİN EK ÖNLEM ALINMASINI ZORUNLU KILIYO
03.03.2025
1358
HOCALI KATLİAMI; UNUTMADIK, UNUTMAYACAĞIZ! HOCALI KATLİAMI; UNUTMADIK, UNUTMAYACAĞIZ!
26.02.2025
404
  • Kamu-Sen
  • Ar-Ge
  • Kazanımlarımız
  • Genel Haberler
  • Sendikalardan
  • KVKK

TÜRKİYE KAMU-SEN © 2025 Tüm Hakkı Saklıdır. Sitemizde bulunan içerikler kaynak belirtilmek suretiyle baÅŸka sitelerde yayınlanabilir.

Adres: Erzurum Mahallesi Talatpaşa Bulvarı No : 160 Kat:7 Çankaya-ANKARA
haber@kamusen.org.tr | Tel : +90 312 424 22 00